عوامل موثر بر قیمت ساندویچ پانل
نوشته شده توسط : meysam

ساندویچ پانل یکی از پیشرفته ترین مصالح ساختمانی است که با انواع متفاوتی تولید می شود و بر حسب اینکه از چه متریال و موادی برای ساخت آن استفاده شده است قیمت های متفاوتی هم دارند.شاید برای بسیاری از شما این سوال پیش بیاید که قیمت پانل ها چگونه تعیین می شود.ورق هایی که برای ساندویچ پانل استفاده می شود عمدتا گالوانیزه، آلوزینک یا آلومینیوم بوده و فوم های عایقی که برای ساخت پانل به کار می رود فوم پلی یورتان، فوم پلی استایرن و فوم پشم سنگ می باشد.

فاکتورهای موثر در تعیین قیمت ساندویچ پانل

نوع ورق گالوانیزه
کیفیت تزریق فوم در ساندویچ پانل
نوع ساندویچ پانل

نوع ورق گالوانیزه

ورق های گالوانیزه، ورق هایی هستند که در مدل ها و کیفیت های متفاوتی تولید می شوند. در صورتی که از ورق های گالوانیزه با کیفیت پایینتری استفاده شود قطعا قیمت این ورق ها نیز کمتر خواهد شد اما در صورتی که از ورق های گالوانیزه تولید فولاد مبارکه اصفهان یا برندهای معروف استفاده شود، قیمت آنها مسلما بیشتر خواهد بود.
عمدتا افراد دنبال مصالحی با قیمت ارزان هستند. لذا برخی از تولید کننده ها برای ساندویچ پانل از ورق های گالوانیزه ای با کیفیت بسیار پایین استفاده می کنند و به این ترتیب قیمت ساندویچ پانل ها بسیار پایین تر خواهد شد.اما در این صورت نباید کیفیت خوبی از ساندویچ پانل ها انتظار داشت چراکه ورق گالوانیزه ای که برای آنها استفاده شده است از نوع بی کیفیت و در مقابل با قیمت مناسبی است.

کیفیت تزریق فوم در ساندویچ پانل

کیفیت تزریق فوم در پانل های ساندویچی یکی از مواردی است که در قیمت ساندویچ پانل ها تاثیر گذار است.در حالت عادی فوم بایستی به صورت یکپارچه در ساندویچ پانل ها تزریق شود. در برخی از موارد فوم به نحوی در داخل ساندویچ پانل ها تزریق می شود که مقداری هوا در داخل ان نفوذ می کند.زمانی که در هنگام تزریق ساندویچ پانل مقداری هوا در داخل آن نفوذ کند ساندویچ پانل ها در دراز مدت دچار خرابی می شوند و گاهی اوقات تعمیر یا بازسازی انها امکان پذیر نخواهد بود.

نوع ساندویچ پانل

نوع پانل های انتخاب شده می تواند تعیین کننده ی قیمت ساندویچ پانل باشد. اینکه این مصالح پیش ساخته از نوع پانل سقفی یا پانل دیواری باشد اندکی در قیمت آنها موثر خواهد بود و این به دلیل گام هایی است که برای ساخت ساندویچ پانل های سقفی استفاده می شود.
با توجه به اینکه فاکتورهای موثر بر قیمت ساندویچ پانل مواردی مانند نوع ساندویچ پانل، ورق گالوانیزه و کیفیت تزریق فوم در ساندویچ پانل است می توانید انتخاب نمایید که ساندویچ پانل هایی که قرار است برای پوشش دهی سقف یا دیوار استفاده کنید از چه متریال و یا موادی ساخته شده باشند.

 





:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل، ساندویچ پنل، ساندویچ پانل ماموت،پانل دیواری، پانل سقفی، قیمت ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: